Deelnemers aan onze trainingen en coachingstrajecten zijn vaak positief verrast en enthousiast over de trainingen van Effa.

Zij geven aan dat het leerzaam, leuk en verrassend is. Met een afwisselende opbouw van de dag, in een veilige oefenomgeving.

Een goede training is niet saai. Dynamiek en humor zijn belangrijk.

Het enthousiasme van Effa trainers wordt vaak als kenmerk genoemd. Hun positieve benadering die steeds centraal staat.

Een greep uit de evaluaties:

  • Callcenter medewerkster: ‘Ik heb al vaker telefoontraining gehad en had er eerst niet zo’n zin in. Maar de Effa Smile when you Dial® training is verreweg de leukste en interessantste training die ik ooit heb gehad!’
  • Medewerker binnendienst: ‘het nabellen van offertes gaat me nu beter af en ik stel het ook niet meer zo uit, want het is nu echt leuk om te doen!’
  • Manager financiële administratie: ‘Door de Effa coach kan ik m’n medewerkers weer effectief managen.’
  • Bankmedewerker: ‘Ik werk nu efficiënter en stel prioriteiten.’
  • Commercieel medewerker: ‘Het is een kick om te zien hoeveel extra omzet ik zelf binnenbreng.’
  • Medewerker goede doelenwerving: ‘Ik had er nog nooit zo bij stil gestaan hoe belangrijk die donateur voor ons allemaal is’.
  • Gastvrouw uitvaartcentrum: ‘het oefenen met de acteur was echt bijzonder. Bijvoorbeeld hoe je het kan aanpakken als iemand binnen gaat staan roken, dat vond ik eerst best lastig’

U vindt actuele reacties op de Effa Trainingen Linked In pagina.