EFFA Trainingen, effectief anders in communicatietraining. U maakt het verschil met uw prettige stem.

Zakelijke dienstverlening, gezondheidszorg, industrie, overheid, filantropische sector…

De Effa klantenkring is groot en trouw. En een enthousiaste klant brengt nieuwe aan!

Effa’s marketing vindt plaats door vrijwillige ambassadeurs; blije klanten.Het financieel fundament van Effa is de positieve doorverwijzing naar Effa door Effa klanten.

Kent of bent u ook een enthousiaste Effa klant? Die kans is groot want > 300 organisaties kozen al eens voor Effa als partner in training. KLM bijvoorbeeld is al meer dan 2 decennia lang klant van Effa!

Branches en doelgroepen

Van beursgenoteerde internationale onderneming tot lokaal MKB. Profit, non-profit en ook de filantropische sector. Effa wordt gevraagd voor het opleiden van nieuwe medewerkers, het bijspijkeren van achterblijvers, meesterschap bereiken met de vaste kern of ad hoc een persoonlijke coaching. Deskundigheid, capaciteit en flexibiliteit; een snelle, betaalbare actie op maat.

Hoge klantwaardering

Klant tevredenheidsonderzoek geeft Effa een dikke 9+. Beslissers die al vele jaren met Effa samenwerken loven de stabiliteit, impact en de prettige omgangsstijl. Opdrachtgevers die van baan wisselen huren Effa vaak opnieuw in, bij de nieuwe werkgever. Ook andersom werkt het zo: een nieuwe manager profiteert vaak van de kennis van Effa, die de organisatiecultuur, de voorhistorie en medewerkers al goed kent.

Wij zien onze klanten als partners. En trouw is een van onze kernwaarden.

Video's

Effa Trainingen en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om onze website te verbeteren, om een koppeling te kunnen maken met social media, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy verklaring. Ga voor meer informatie naar op de pagina Privacy Verklaring.