EFFA Trainingen, effectief anders in communicatietraining. U maakt het verschil met uw prettige stem.

Effa biedt omnichannel communicatietrainingen

Effa Smile when you Dial® trainingen – Bekroonde telefoontrainingen voor het contactcenter!

Diverse Effa klanten wonnen een CC Award na één van deze Effa programma’s:

  • SWYD® Inbound basis (alle benodigde basis gespreksvaardigheden voor inbound telefonie)
  • SWYD® outbound basis (leadgeneratie, afspraken maken)
  • SWYD® Telesales (offertes nabellen, telefonische verkoop)
  • SWYD® Retentie en Win-back (klanten behouden en terugwinnen)
  • SWYD® Complex (klachtbehandeling, slecht nieuws gesprekken, omgaan met emoties)
  • SWYD® Debiteurenbeheer (telefonische incasso)
  • SWYD® Kwaliteitsmonitoring
  • SWYD® Supervisortraining (feedback geven, gespreksmonitoring, persoonlijke effectiviteit)

Write with a Smile® trainingen – beter digitaal communiceren met klanten!

  • WWAS® 1 – klantvriendelijk communiceren per e-mail
  • WWAS® 2 – Webcare training (interactieve klantcommunicatie via social media

‘EFFA BIDI-BUDI’ serie: effectieve communicatie in de moderne binnen- en buitendienst

  • EFFA BIDI 1 – basis telefoon en e-mail etiquette, klantgerichtheid, proactief handelen, relaties beheren
  • EFFA BIDI 2 – commerciele vaardidgheden, offertes nabellen, orderwaardes verhogen,up-& cross-selling
  • EFFA BUDI 1 – basistraining advies- en verkoopgesprekken in de buitendienst
  • EFFA BIDI BUDI 1 – verbeterde samenwerking tussen binnen- en buitendienst
  • EFFA BIDI BUDI 2 – teambuilding programma’s

‘EFFectief Anders Communiceren’ modules: uniforme basis theorie!

Effa biedt ondermeer de volegnde modules:

  • Goed in Gesprek I
  • Goed in Gesprek II
  • Goed in Advies I
  • Goed in Verkoop I en II
  • Goed in Gastvrijheid
  • Goed in Leidinggeven I en II (John C. Maxwell)
  • Goed in Effectiviteit I en II (time management en digitaal archiveren)
  • Goed in Mindmappen en Snellezen
  • Goed in Schrijven I (basisvaardigheden voor e-mail, brief schrijven, zakelijke chat, B1 taalniveau)
  • Goed in Schrijven II (spelling en grammatica)
  • B1 Taalgebruik

EFFA maatwerk programma’s – Effa ontwikkelt op maat voor uw organisatie!

Een greep uit onze specials:

  • ‘Omgaan met de achterblijvers’ communicatietraining voor binnen uitvaartcentra
  • ‘Kandidaten vinden en binden’ voor een werving- en selectiebureaus
  • ‘Lachen, de snelste weg naar contact’, lachworkshop tijdens een personeelsevenement
  • ‘Kr8tig Presenteren’ (in bijzondere locatie: theaterzaal

Neemt u gerust contact met ons op als u iets heel anders zoekt dan deze voorbeelden!

Video's

Effa Trainingen en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om onze website te verbeteren, om een koppeling te kunnen maken met social media, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy verklaring. Ga voor meer informatie naar op de pagina Privacy Verklaring.