Effa biedt omnichannel communicatietrainingen

Effa Smile when you Dial® trainingen – Bekroonde telefoontrainingen voor het contactcenter!

Diverse Effa klanten wonnen een CC Award na één van deze Effa programma’s:

  • SWYD® Inbound basis (alle benodigde basis gespreksvaardigheden voor inbound telefonie)
  • SWYD® outbound basis (leadgeneratie, afspraken maken)
  • SWYD® Telesales (offertes nabellen, telefonische verkoop)
  • SWYD® Retentie en Win-back (klanten behouden en terugwinnen)
  • SWYD® Complex (klachtbehandeling, slecht nieuws gesprekken, omgaan met emoties)
  • SWYD® Debiteurenbeheer (telefonische incasso)
  • SWYD® Kwaliteitsmonitoring
  • SWYD® Supervisortraining (feedback geven, gespreksmonitoring, persoonlijke effectiviteit)

Write with a Smile® trainingen – beter digitaal communiceren met klanten!

  • WWAS® 1 – klantvriendelijk communiceren per e-mail
  • WWAS® 2 – Webcare training (interactieve klantcommunicatie via social media

‘EFFA BIDI-BUDI’ serie: effectieve communicatie in de moderne binnen- en buitendienst

  • EFFA BIDI 1 – basis telefoon en e-mail etiquette, klantgerichtheid, proactief handelen, relaties beheren
  • EFFA BIDI 2 – commerciele vaardidgheden, offertes nabellen, orderwaardes verhogen,up-& cross-selling
  • EFFA BUDI 1 – basistraining advies- en verkoopgesprekken in de buitendienst
  • EFFA BIDI BUDI 1 – verbeterde samenwerking tussen binnen- en buitendienst
  • EFFA BIDI BUDI 2 – teambuilding programma’s

‘EFFectief Anders Communiceren’ modules: uniforme basis theorie!

Effa biedt ondermeer de volegnde modules:

  • Goed in Gesprek I
  • Goed in Gesprek II
  • Goed in Advies I
  • Goed in Verkoop I en II
  • Goed in Gastvrijheid
  • Goed in Leidinggeven I en II (John C. Maxwell)
  • Goed in Effectiviteit I en II (time management en digitaal archiveren)
  • Goed in Mindmappen en Snellezen
  • Goed in Schrijven I (basisvaardigheden voor e-mail, brief schrijven, zakelijke chat, B1 taalniveau)
  • Goed in Schrijven II (spelling en grammatica)
  • B1 Taalgebruik

EFFA maatwerk programma’s – Effa ontwikkelt op maat voor uw organisatie!

Een greep uit onze specials:

  • ‘Omgaan met de achterblijvers’ communicatietraining voor binnen uitvaartcentra
  • ‘Kandidaten vinden en binden’ voor een werving- en selectiebureaus
  • ‘Lachen, de snelste weg naar contact’, lachworkshop tijdens een personeelsevenement
  • ‘Kr8tig Presenteren’ (in bijzondere locatie: theaterzaal

Neemt u gerust contact met ons op als u iets heel anders zoekt dan deze voorbeelden!