Zakelijke dienstverlening, gezondheidszorg, industrie, overheid, filantropische sector…

De Effa klantenkring is groot en trouw. En een enthousiaste klant brengt nieuwe aan!

Effa’s marketing vindt plaats door vrijwillige ambassadeurs; blije klanten.Het financieel fundament van Effa is de positieve doorverwijzing naar Effa door Effa klanten.

Kent of bent u ook een enthousiaste Effa klant? Die kans is groot want > 300 organisaties kozen al eens voor Effa als partner in training. KLM bijvoorbeeld is al meer dan 2 decennia lang klant van Effa!

Branches en doelgroepen

Van beursgenoteerde internationale onderneming tot lokaal MKB. Profit, non-profit en ook de filantropische sector. Effa wordt gevraagd voor het opleiden van nieuwe medewerkers, het bijspijkeren van achterblijvers, meesterschap bereiken met de vaste kern of ad hoc een persoonlijke coaching. Deskundigheid, capaciteit en flexibiliteit; een snelle, betaalbare actie op maat.

Hoge klantwaardering

Klant tevredenheidsonderzoek geeft Effa een dikke 9+. Beslissers die al vele jaren met Effa samenwerken loven de stabiliteit, impact en de prettige omgangsstijl. Opdrachtgevers die van baan wisselen huren Effa vaak opnieuw in, bij de nieuwe werkgever. Ook andersom werkt het zo: een nieuwe manager profiteert vaak van de kennis van Effa, die de organisatiecultuur, de voorhistorie en medewerkers al goed kent.

Wij zien onze klanten als partners. En trouw is een van onze kernwaarden.